torstai 12. heinäkuuta 2012

Miestarina: Tapaus neljä


Miestarinoita on toivottu lisää, joten täältä tulee!

Tapaus neljä

Olin odottanut lomamatkaani pitkän aikaa. Halusin päästä rentoutumaan ja tutustumaan etelän miestarjontaan.

Ensimmäisenä iltana olin lukemassa hotellin uima-altaalla, kun viereeni tuli mies, joka halusi lainata aurinkorasvaani. Mies oli suloinen. Jäin kiusallisen pitkäksi ajaksi tuijottamaan hänen kauniita silmiään.

Mies jäi istumaan viereiselle aurinkotuolille, ja keskustelimme siinä lomasuunnitelmistamme. Juttu luisti ja toivoin, että tämä johtaisi myös syvempään tuttavuuteen.

Kun mies lähti takaisin hotellihuoneeseensa, hän pyysi minua tulemaan illalla baariin. Sydämeni jätti yhden lyönnin väliin. Tietenkin suostuin.

Vietin hotellihuoneessani pari tuntia tutkaillen itseäni peilistä. Halusin näyttää erityisen söpöltä, jotta mies ei voisi vastustaa minua.

Suurin odotuksin astelin baariin ja näin miehen siellä heti. Istuimme alas samaan pöytään ja tilasimme drinkit.

Parin drinkin antaman rohkaisun jälkeen nojauduin hieman eteenpäin ja hymyilin osoittaakseni miehelle olevani kiinnostunut hänestä. Mies vetäytyi taaksepäin ja sanoi: ”Sori, mutta mä aion sitten keskittyä tänään alkoholiin.”

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti